29. hét

 2010.03.23. 21:45

A tegnapi bejegyzésnek háromszor is nekiálltam, de mindannyisszor ki is töröltem. Ma sem vagyok sokkal jobb hangulatban. Nem tudom mi van velem két napja. Nyűgös vagyok, ingerlékeny, rosszkedvű. Aludni sem tudok, az elmúlt két éjjel hajnal 3 és reggel 6 között olvastam, mert képtelen voltam elaludni. Reggel 6-kor már bírtam volna, de akkor meg már fel kellett kelnem. Mivel napközben aludni nincs lehetőségem, kezdek borzalmasan kimerült lenni a napi 3-4 óra alvástól. Remélem, hogy ez csak valami front, de legalábbis nagyon átmeneti állapot.

Ma orvosos napom volt, reggel a fogorvosnál kezdtem, utána védőnő és délután háromra már a nőgyógyásznál is végeztem. Úgyhogy gyakorlatilag ma a várótermekben töltöttem a napot. Továbbra is minden rendben, jól vagyunk mindketten. A pocakom most már hatalmas, Picúrkám pedig minden eddiginél erősebben ficánkol. Néha már szinte fáj egy-egy jól célzott rúgása.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr41860875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása