Szülésfelkészítő

 2010.03.25. 22:59

Továbbra sem vagyok csúcsformában. Keveset tudok csak aludni és azt is zaklatottan, mindenféle hülyeséget álmodok. Nem rémálmok, csak bődületes marhaságok, amikre ébredés után is emlékszem, és nem értem. A kevés alvástól meg egyre kimerültebb vagyok, úgyhogy úgy döntöttem kiveszek pár nap betegszabadságot, és megpróbálok pihenni itthon egy kicsit. Ez ma még kevés sikerrel járt.

Délután szülésfelkészítő tanfolyamon voltam a klinikán. Az az orvos tartotta akinél majd én is szülni fogok. Persze érdekes volt, csak a témát nem nagyon tudom hová tenni. A 45 percből 40 a fogantatásról és a terhesség korai tüneteiről szólt, és csak az utolsó 5 percben volt szó az utolsó trimeszterről, a szülés pedig szóba sem került. Ez egy 10 részes sorozat első előadása volt, de akkor is kissé elkésettnek érzem gömbölyödő kismamáknak ilyesmiről beszélni. :-)) Danit is vittem magammal, mivel ez már óvoda utáni program volt. Már az ő kis szintjén én mindent elmeséltem neki a témáról, úgyhogy nagy meglepetés őt sem érte. :-))

A leghasznosabb az volt, hogy az előadás után bemehettünk a szülőszobába. Ott aztán a szülésznőt bombázhattuk a gyakorlati kérdésekkel, és arról hallottunk, ami igazán foglalkoztat bennünket kismamákat. Szóval mégsem volt haszontalan időtöltés.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr201869206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kaila (törölt) 2010.03.26. 19:20:44

Jól teszed, ha próbálsz pihenni... Emlékszem a harmadik trimeszter nálam is hasonló volt... csak én 2 óránként ébredtem. A védőnő azt mondta, hormonális hatás, készülünk a babára, éberebbek vagyunk, hogy majd ha már mint van, akkor is "jól" működjünk, minden neszre ugorjunk...

allisc 2010.03.26. 20:24:51

@Kaila: Ez nem jó hír, ezek szerint a szülésig már nem fogok tudni rendesen aludni??? Utána meg már a kiscsaj nem hagy majd... jajjj...
süti beállítások módosítása