Nagyszülők (?)

 2010.03.26. 20:58

Valami nagyon rosszul van összerakva bennem. Azért vagyok itthon, hogy pihenjek, de nem megy. Egy csomó tennivaló van itthon, egész nap tettem-vettem takarítottam, bevásároltam, főztem... Kora délután megpróbáltam aludni, de nem sikerült, ahogy lefeküdtem, elkezdett kattogni az agyam, nem bírtam kikapcsolni, úgyhogy inkább felkeltem és lefoglaltam magam.

János megint hallatott magáról, ismét beadott a bíróságra egy észrevételt, ami - mondanom sem kell - hazugság és mocskolódás az elejétől a végéig. Már meglepődve nem vagyok, de mégis felidegesít. A legújabb az, hogy az anyját is be akarja hozni, hogy tanúskodjon ellenem. Felhívtam az apját, akivel úgy gondoltam eddig, hogy jó kapcsolatban vagyunk, és rákérdeztem, hogy ezt most meg hogy? A válasz az volt, hogy János a fiuk, és segítségre van szüksége(?), tehát tanuskodni fognak. Majd közölte, hogy nem kellett volna a második gyereket megtartanom, és nem tudnak benne támogatni. Na ekkor fogtam padlót. Egyrészt soha egy büdös petákot nem kértem tőlük egyik unokájuknak sem, tehát nem értem miért volt fontos közölnie, hogy ezután se számítsak rá. Másrészt nem neki kell felnevelnie egyiket sem, úgyhogy nem értem milyen alapon tör pálcát fölöttem, amiért nem öltem meg a babát... semmi köze hozzá, egész konkrétan. Így aztán mondtam neki, hogy ne számítsanak ránk Húsvétkor (már meg volt beszélve, hogy meglátogatjuk őket), mire azt mondta, hogy most miért sértődtem meg, ő soha nem bántott engem. Tényleg nem. Úgyhogy azt válaszoltam, hogy nem vagyok megsértődve, tudomásul vettem az álláspontjukat, és ez esetben úgy gondolom itt lezárom a velük való kapcsolattartást, majd leraktam a telefont. Legalább tudom, hogy hányadán állunk.

Dani ma délutánt az apjával töltötte. Na és vajon hol voltak? Persze, hogy a mekiben.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr841871590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.03.26. 22:16:08

Úgy látom nem esett messze az alma a fájától! (Jánosra és az apjára gondolok)
Én is ezt tettem volna a helyedben! Borzasztó, hogy még a szülei is ilyen... BUNKÓK! (ne haragudj, de ezt nem tudom jobb szavakkal illetni)
Hidd el, hogy a kiscsaj :) megtartása/vállalása életed egyik legjobb döntése volt! (több szempontból is!) Mindig olyan büszkeség/meghatódottság fog el, mikor valaki nehéz körülmények ellenére sem mond le a születendő gyermekéről!
Vigyázzatok magatokra!

tomnemtom 2010.03.26. 23:51:57

történelmi okok miatt viselkednek így. erre szocializálta őket az élet.
emelkedj felül ezeken a reakciókon.
hidd el, mint "anyám egyetlen gyermeke", ki ráadásul fiú, tökéletesen értem apósanyósod viselkedését.
mikor ilyesmivel szembesülsz, gondolj az alaptézisre, amire mint egyfiúgyermekes, előző politikai rendszerben szocializálódott szülők legféltettebb kincsével kapcsolatba kerülve óhatatlanul szembesülsz : "azért nem mi megyünk hozzátok unokát látogatni, mert ti közelebb laktok hozzánk, mint mi hozzátok".
ezzel sohase vitatkozz, mert ez axióma.
minden vetületben.
:)

Fém fatál 2010.03.28. 15:10:52

:(
Keményedik a szitu. Ha egy iciripiciri erőt érzel magadban, akkor szerintem vesd be azt a fegyvert, ami előbb vagy utóbb mindekit legyőz: a kedvességet, a szeretetet. Tudom, hülyén hangzik, de hidd el, a harag tényleg haragot szül, a bosszú bosszút. Most képzeld magad a nagyfaterék helyébe. Ezzel a viselkedéssel mit igazolsz? A hígagyú fiuk elméletét, mely szerint te összeférhetetlen fúria vagy. És mi a helyzet, ha te nem vagy hajlandó ebbe belemenni? Ha mindentől függetlenül elfogadod őket, ha tiszteled bennük azt, amit magadtól és az extől is elvársz, elvárnál: elvtelenül, tűzön-vízen át kiállnak a gyerekük mellett.
Értem, hogy dühös vagy, hogy szomorú és elkeseredett is, jogos. De szerintem jó eséllyel a magad oldalára állíthatod őket, ha nem mész bele ebbe a játszámba. Igenis elmész, elviszed a gyereket, akit szeretnek (ugye???). És közben szembesülnek a pocakodban lévő gombóccal is. Aki pont olyan, mint Dani volt. És Dani pont olyan, mint amilyen Ő is lesz. Lehetetlen lesz nem szeretni, hiszen, ahogy a másik gyerek is, hús a húsukból, vér a vérükből. Jánosnak azzal teszel nagy szívességet, ha hozod azt a karaktert, amit rád osztott. Szerintem ne tedd, arról nem is beszélve, hogy a gyereknek is szüksége van nagyszülőkre.
Nagyon karakán csaj vagy, egy farkasmama, de néha egy kis macska harcmodorral többre mész, mint a nyílt csatával. Szerintem.

allisc 2010.03.28. 22:00:40

@tomnemtom: Két szem fiuk van, a többi stimmel :-) 10 év alatt kétszer jártak nálunk...

allisc 2010.03.28. 22:13:28

@Fém fatál: Valahol igazad van, eddig így is tettem. Hívtam őket, mentem hozzájuk, kedves voltam. De nem bírok odamenni és anyós-apóssal mézesmázos lenni, mikor tudom, hogy ellenem fognak tanúskodni a bíróságon. És pláne, hogy anyósom fogja ezt megtenni, aki egy külön sztori. Ha valakinek semmi jogalapja beleszólni a dolgaimba, hát ő az. Majd egyszer mesélek róla...
Én ahhoz túl egyenes ember vagyok, hogy valakinek a szemébe kedves legyek, mikor közben más a véleményem. Bántani vagy megsérteni nem fogom őket, de ez a max ami tőlem telik.
süti beállítások módosítása