Kimenő

 2010.04.02. 23:56

A tegnapi poszt megint kimaradt, de van felmentésem. :-) Nyár óta először volt egy olyan estém, amikor "szabadnapos" voltam, és elmehettem moziba a barátaimmal! Az oviban tavaszi szünet van, és apukám vigyázott Danira. Kicsit felemás érzés volt este otthagyni őt. Már nagyon vágytam egy kis kikapcsolódásra, mivel több mint fél éve nem volt rá lehetőségem., mióta János elment egyetlen estét sem töltöttem a gyerek nélkül. Ez nem panaszkodás, mert szeretek vele lenni. Viszont csak tegnap este döbbentem rá, hogy ez Dani számára mit jelentett, ugyanis mikor elbúcsúztam tőle, elkezdett pityeregni. Ilyet régebben soha nem tett! Mikor János itthon volt, rendszeresen előfordult, hogy barátokkal töltöttem egy-egy estét, apa úgyszintén, de ő ebből soha nem csinált problémát. Azt észrevettem, hogy nagyon anyás lett, sokkal jobban ragaszkodik hozzám az utóbbi időben, de ezt nem gondoltam volna. Talán attól fél, hogy Apa után én is eltűnök??? Úgyhogy nem is igazán éreztem jól magam, és alig vártam, hogy hazaérjek, és mellette legyek. :-(

Picúrkámmal voltunk orvosnál, aki megerősítette, hogy tényleg jól vagyunk. :-) Sőt... pár hete még aggódtam amiatt, hogy 12 nappal kisebb, mint a számítógépek szerint kellene, és erre jött a meglepetés: most már nagyobb 3 nappal! :-))) Behozta a  lemaradást a kiscsaj! A körülbelüli súlya pedig 1540g. De hogy azért legyen min izgulni tovább, megfordult a drága. Az eddigi fejfekvéses pózt megunta, és a popsiján ücsörög. Szóval most meg kell beszélnem vele, hogy forduljon vissza, merthogy úgy könnyebb lesz majd kijönni. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr91891015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomnemtom 2010.04.04. 21:42:39

áh, semmit sem jelent, most milyen pózban van. statisztikailag a legtöbb baba 30-32. héten fejfekvőbe fordul, viszont rengeteg csak az utolsó pár napban teszi meg ezt, nem kis kínokat okozva :)
az gondolkodtat el ezzel kapcsolatban, hogy milyen változás lehet Nekik, hogy pl. 32.-ik héten fejfekvésbe fordulva megszokják azt, majd megszületnek és "a feje tetejére áll a világ", illetve többnyire vízszintesen vannak. érdekes.

allisc 2010.04.04. 22:28:51

@tomnemtom: A dokim is azt mondta, no para, simán visszafordulhat menetirányba. :-)
A változásokat tekintve szerintem ez a fejjel lefelé vagy felfelé póz szinte elhanyagolható ahhoz képest, hogy 9 hónapig sötétben, 37 fokos vízben, tompa zajok közepette fejlődik, majd egyszercsak huszonfokos "hideg" levegő, fényár, éles hangok... sokkk lehet szegénykéknek...

tomnemtom 2010.04.04. 22:32:08

konkértan én is mérges voltam ezen változások miatt.
lehet, el sem múlt :)
süti beállítások módosítása