Front van?

 2010.05.12. 23:06

Front van, hogy ma mindenki zizi? Brúnó azért van büntetésben, mert szétcibálta a lomtalanításra kikészített cuccokat a kertben. Dani meg azért, mert iszonyú hisztit csapott az iskolában, mert nem ő nyerte a játékot. Pedig 14-ből 3. lett...

Kint vártam a folyosón az iskolaelőkészítő foglalkozás alatt, és csak azt hallottam, ahogy magából kikelve ordít, és azt kiabálja, hogy csalás volt. Majd elsüllyedtem. :-( Ez már régi gond nála, hogy nem tudja kezelni a vereséget, de ekkora hisztit talán még sosem csinált. Egyébként János ilyen, hogy képtelen veszíteni. És nem csak ő maga, hanem pl a kedvenc focicapata vagy F1 pilótája ha nem nyer, akkor dühöng és állítja hogy csalás volt. Szóval volt honnan örökölnie illetve látnia ezt Daninak.

A gyógypedaógus és én is foglalkozunk a problémával. Eddig próbáltam szép szóval, jutalmazással, érvekkel meggyőzni, de sikertelenül. Ezúttal azonban nagyon túllőtt a célon, úgyhogy ma nincs tv sem legó.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr961998691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fém fatál 2010.05.13. 10:05:34

Pfff..... hát igen. Nem csak nyerni, veszíteni is tudni kell. Én is iszonyú hisztiket vertem le, amikor kislányként kikaptam társasban (a sportjátékoktól már akkor is óvakodtam :)). Sírtam, dúltam-fúltam, még tizen-huszon évesen is totál bepörögtem, nem álltam szóba a kedvesemmel, ha mert győzni pl sakkban. Mióta a gyerekeimmel játszom, azóta tudok veszíteni. Örülök a győzelmüknek, és bevallom, nem is adok bele apait-anyait a harcba. Talán ez lehet a kulcs. Ha valaki úgy érzi, hogy mindent megtett és mégsem sikerül, na az piszok frusztráló.
(Meg aztán azt se felejtsük el, hogy férfipalánta, azokba bele van égetve a harc és a győzelem iránti szenvedély. :) Egyik ismerős kisfiú kb 6 lehetett, és mindenből versenyt csinált. Egyszer egy ilyen "házi versenynél" azt mondta hadarva, izgatottan az anyjának, hogy "Az győz..., az győz..., az győz, aki ÉN VAGYOK! Na, ez azóta is jellemzi a gyereket. :)))
süti beállítások módosítása