Hírek

 2010.06.22. 21:57

Sziasztok !

Tegnap nem írtam, vártam a jó híreket.
Volt némi probléma, mára elmúlt.

Zsófi baba nagyon aranyos, ugyanis Allisc szerint "hiányzik a sírókája".
Eszik, alszik. Legutóbb büfiztetésbe aludt bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr582102154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.06.22. 22:21:38

Örülök, hogy jól vannak! Sok-sok puszi Zsófinak és persze Csillának is!
(haza mikor engedik őket?)

Kedves "Helyettesítő"! Neked pedig sok-sok köszönet a hírekért! ;-)

Fém fatál 2010.06.23. 13:54:17

Jaj, de jó, hogy minden rendben! Azt el szabad mondanod, hogy mi volt a baj? Őszintén szólva, én nem is aggódtam, mert valahogy annyira megnyugodtam, hogy kint van végre. :)))
Besárgult?
Mikor jönnek haza?
Mikor lesz fotó????
Dani hogy van?
Mit szólt a hugihoz?

Bababababababababbabababaaaaaa, édes, puha, illatos, szuszogós kis csomag!!!! KELL NEKEM IS EGY BABAAAAAAAAAA!!!
:))))
süti beállítások módosítása