Alszik-eszik-alszik-eszik... :-)

 2010.06.25. 23:05

Túl vagyunk az első itthon töltött napon. Annyira jó volt!!! :-) Zsófi baba csak alszik-eszik-alszik-eszik... A hangját kizárólag a fürdetésnél halljuk, na de akkor mindent belead! Itt van velünk anyukám, segít mindenben, úgyhogy egyáltalán nincs nehéz dolgom. Próbálok Danival sokat foglalkozni, nehogy mellőzve érezze magát. Úgy látom, hogy nem is okozott neki zökkenőt a tesó érkezése, persze nem akarom elkiabálni, korai lenne még.

Zsófika most itt büfizik a vállamon, legalábbis próbálkozik :-) úgyhogy csak félkézzel írok, kicsit zsibbadok. :-)

János jelentkezett sms-ben, hogy a hétvégén látni szeretné Danit. Megírtam válaszként, hogy megszületett a kislánya, és hogy mikor szeretné látni? Nem reagált semmit, pedig ez már tegnap este volt. Mindenestre megkérdeztem Danit, hogy szeretne-e elmenni holnap az apjához. Határozott "nem" volt a válasz. Sőt. Azt mondta, hogyha jön holnap apa, és csönget, akkor csináljunk úgy, mintha aludnánk. És ha elment, szóljak neki, hogy tiszta a levegő!

De van más is. Ebben a hónapban egyetlen fillér gyerektartást sem fizetett. Úgyhogy már beszéltem az ügyvédemmel a szükséges lépésekről, de erről itt többet nem akarok írni.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr102110617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.06.26. 10:33:35

Jót nevettem Danin! Micsoda kis rafkós! :-D
Bár ha az ember belegondol, hogy mindezt az apja miatt csinálta, akkor mélységesen szomorú, hogy így elidegenítette magától a saját gyerekét! Azt hiszem okozott egy olyan törést Daniban, amit már soha nem fog tudni helyrehozni! Az, hogy nem fizetett Danira ebben a hónapban semmit, hát egyenesen undorító!!! Mit gondol, Neked terem a fán a pénz???

Azt már kérdezni is akartam, csak nem mertem, hogy a Tündérkéről érdeklődött-e már.
De úgy látom, nem! :-((( Nem is mondok többet... :-(((

Örülök, hogy jól telt az első napotok! :-) Jó, hogy Anyukád ott van és segít Nektek! Vigyázzatok magatokra! Zsófinak nagy ölelést és sok-sok puszit küldök! :-)

Fém fatál 2010.06.26. 11:06:06

Szia!!

Annyira, de annyira gyönyörű ez a kislány, hogy az ember elolvad, ahogy nézi. Mint egy picuri kis angyalka, ahogy alszik. Tipikus csecsemő alvás, az ember szinte azt érzi, hogy belead apait anyait abba az alvásba, annnnnnnyira édes....
És az a balfasz meg tesz rá magasról. Bocs, majd vedd ki, ha sértő, de egyszerűen az ember elkapná a két vállát és addig rázná, amíg rá nem ébredne, hogy egyszer, 20-40-60 év múlva, amikor az utolsó perceit tölti az árnyékvilágon, és ezekre a napokra, ezekre a tettekre gondol, akkor tudni fogja, hogy menniyre csúnyán elcseszte, mennyire, mennyire eltévedt az életében... Szerencsétlen idióta tévelygő, bár megjönne az esze, és felébredne egyszer, legalább annyira, hogy a gyerekeivel helyre hozza a dolgait.

De félre ború, most ünnepejük Danit is, aki nagytesó és ügyesokosédes kisfiú, ünnepeljük a nagyszülőket, akik tényleg igazi nagyszülők, és persze rád is emeljük a virtuális pezsgőspoharat, mert bizony akinek ilyen anyja van, mint te, az biztos lehet benne, hogy erős kezű kormányos vezeti a hajóját, és bármi történjék is, bírni fogja szusszal!

ÉLJÉL SOKÁIG, ÉS ÉLJENEK A GYERMEKEID IS! Sok boldogságot, mert lám, beigazolódott a blog címe: egy új élet kezdődött!! :)

allisc 2010.06.26. 21:55:13

@Fém fatál: Nah, már megint bőgök... :-) Az a fránya hormonváltozás... :-))

allisc 2010.06.26. 22:00:23

@Mirama: Én nagyon megdöbbentem, azon amit mondott Dani. Máskor is mondta, hogy nincs kedve menni, de végül azért jól érezte magát. De ennyire makacsul még nem ragaszkodott hozzá, hogy nem akar. Egyrészt szomorú, hogy így van, másrészt én azért valahol örülök, mert egyáltalán nincs jó hatással rá az apja.
Az meg hogy a pici Zsófi ennyire nem érdekli... én számítottam rá, úgyhogy meg nem lepődtem. Csak azon tépelődtem, hogy hova lett az az ember, akihez majdnem 10 éve hozzámentem feleségül??? (Ez csak egy költői kérdés volt, mert választ sosem fogok rá kapni)
süti beállítások módosítása