Zsófi baba 1 hetes :-)

 2010.06.26. 22:29

Ma 1 hetes a pici lányom. Hűűű mi minden történt ebben az egy hétben! :-) Egy új élet kezdődött, Dani okos bátyó lett, én pedig két gyermekes anyuci. :-DD A kis szuszogó illatos puha csomaggal továbbra sem tudok betelni. Annak ellenére, hogy picit nyűgös voltam ma, szörnyen fájt, fáj a fejem egész nap. Gyógyszert nem akarok bevenni, ezért aztán kínlódtam egész nap. Zsófika is nyugtalanabb volt ma, szerintem valami front van.

Borzalmas ez az időjárás, mintha nem is nyár lenne. Daninak megígértem tegnap, hogy ma focizunk egy nagyot a kertben, hát szinte egész nap esett az eső. Csalódott volt szegény, hiába gombfociztunk helyette.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr702112481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.06.27. 10:15:16

Nahát, Tényleg! :-) Hogy eltelt az idő! Isten éltesse az egyhetes Zsófi babát! :-) Minden alkalommal megnézem a képeket Zsófiról, nem lehet betelni vele! :-)

Tuti, hogy valami front volt tegnap, a férjem is erős fejfájással ébredt! :-(

Az időjárás pedig valóban pocsék, de mára már jobb idő néz ki! Remélhetőleg ma összejön Daninak a foci! Nem semmi, egy hete még a szülőágyon, most meg foci! Belevaló Anyuka vagy, az már tuti! :-D

Szép napot Nektek!
süti beállítások módosítása