"engem soha nem fog érdekelni"

 2010.06.27. 22:32

Zsófikám kezdi próbálgatni a szárnyait, azaz az akaratát. :-) Időnként már halljuk a hangját, bár szerintem még mindig sokkal nyugodtabb baba, mint Dani volt. Az még mindig igaz, hogy ha cici van, akkor kerek a világ. Még akkor is, ha történetesen már semmi nincs benne. Viszont így elég nehéz megcsinálni a dolgomat. Mikor ébren van, és nem tudok vele foglalkozni, akkor egy darabig békésen nézelődik, de aztán egy idő múlva eszébe jut, hogy "hoppá, nincs a számban cici..." :-) Ekkor próbálja megkeresni, hangosan cuppogtatja az öklét vagy a ruháját, bármit amit elér a szájával, és ha még ekkor sem értem a célzást, akkor előbb-utóbb elkezd sírni.

Az éjszakáink nyugodtan telnek. 2-3 óránként ébredek a hangos cuppogásra. :-) Megetetem, és azonnal vissza is alszik, szerencsére én is. Így aztán nem érzem magam hulla fáradtnak - legalábbis egyelőre.

János jelentkezett, emailben válaszolt az sms-re, amiben tudattam a kislánya születéséről és megkérdeztem, mikor akarja látni. Nem másolom ide az egészet, csak a lényeget:

"Még mindig nem fogod fel, hogy azt a gyereket kizárólag csak is Te akartad!!!!! (engem soha nem fog érdekelni)"

"Tartásdíjat kizárólag Dani után fizetek, és akkor ha a Bírósági végzésben előírtak alapján van nálam, péntektől-vasárnapig. "

Én pedig akkor sem fogom erőltetni, hogy Dani menjen hozzá. Ha nem akar menni, akkor nem fog, még akkor sem, ha a Bíróság így rendelkezett, és akkor sem ha nem fizet gyerektartást.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr302114627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.06.27. 23:26:31

Rohadék disznó!!! Erre nem tudok más kifejezést, és még szépen is mondtam!!!
Mennyire fogja Ő még ezt bánni! Látom magam előtt a képet: "A gyerekek felnőttek, szépek, okosak, Te boldogan élsz velük, talán már unokák is vannak! Ő (János) egyedül él, egymagában, senkije sincs, gyerekeit teljesen elidegenítette magától, barátnői, akik voltak az évek alatt, mind elhagyták! Esténként egyedül üldögélve pedig visszasírja azt az időt, amikor még változtathatott volna a dolgokon!"
Ismerős helyzet, láttam már ilyet! Ő is így fogja végezni, ha nem tesz valamit ellene!

Nem fizet gyerektartást??? Ilyen nincs! Kutya kötelessége!!!

De tündéri lehet ez a csöpplány! :-) Igazi nő, előbb-utóbb eléri amit akar! :-D

Kitartás! Az élet szép! Zsófi baba végre itt van, Dani boldog, álomsuli sínen van! Szeretetben éltek, és ez a legfontosabb! És hát mi mindannyian szorítunk Nektek! ;-)
süti beállítások módosítása