Élesben

 2010.07.02. 20:41

Megvolt az első "éles" napunk hármasban. Itt van még mindig anyukám, de sajnos lebetegedett :-( ezért egész nap egyedül vittem a balhét. :-) Simán ment minden, semmi gond nem volt. Sőt, délután kivittem a csapatot a strandra is. Dani annyira menni szeretett volna, én meg úgy voltam vele, hogy kb 2 óra hossza belefér Zsófinak is, és tökmindegy hol alszik, itthon vagy a strandon. A kiscsaj bekómált a nagy zajtól, moccanás nélkül aludta végig a kalandot. Akkor ébredt fel, mikor pakoltam be a kocsiba, de akkor már jogosan, mert éhes volt nagyon. A legnagyobb kihívást a babakocsi kezelése jelentette. Ezt a nagy mózeses babakocsit nagyon nehéz összecsukni-kinyitni, de főleg berakni a csomagtartóba. :-( Épp csak belefér, cipőkanállal... :-(

Ma kellett volna Jánosnak jönnie Daniért, de nem jelentkezett. Ezt most már végleg nem értem. Annyit sem üzent, hogy nem tud jönni. Persze én Daninak mondtam, hogy lehet hogy jön apa. Megint tiltakozott, hogy nem akar vele elmenni. Úgyhogy jobb is, hogy nem jött János, legalább nem volt cirkusz. De az az érzésem, hogy ilyen simán nem ússzuk meg...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr852125962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kaila (törölt) 2010.07.03. 08:01:27

Azért ezzel még vigyázz... egy alig kéthetes baba idegrendszerének végképp nem kell még ekkora tömeg... Ok, tudom, mindenki ki fog majd osztani, de a tanulmányaim miatt írom, amit írok, nem mint okoskodó laikus...
süti beállítások módosítása