Kirúgták...

 2010.07.09. 22:34

Megtörtént, amitől régóta tartottam, ma kirúgták Jánost. Sajnos ez már jó előre látható volt. Régi közös ismerősöktől tudom és én is láttam, hogyan viselkedett mind a magánéletében mind a munkahelyén, emberileg és szakmailag is nagyon mélyre süllyedt. :-( Ez persze már egyáltalán nem rám tartozik, kizárólag az ő ügye. Ami viszont engem is érint, miből fog ezután gyerektartást fizetni?? Bár most már két hónapja egy fillért sem fizet, de nem mindegy hogy ha a bíróság majd megítéli akkor minek az x%át fizeti majd.

Még mikor együtt voltunk, tavaly nyár végén rábeszéltem, hogy kössön egy jövedelemkiesés-biztosítást. Az biztos, hogy akkor azt megkötötte, de nem tudom, hogy fizeti-e még, vagy esetleg lemondta. Bár már ennek sincs semmi jelentősége, de mindig én voltam az, aki előre gondolkodott... most valószínűleg nekem köszönheti, hogy 9 hónapig még a biztosító fizet neki.

Mától egyedül vagyunk itthon hármasban, vagyis Brúnóval négyesben. :-) Anyukámat hazavitte apu délelőtt. Nem aggódom, szerintem minden simán fog menni. Valószínűleg nem fogok naponta háromfélét főzni, mint anyu :-) de nem fogunk éhen halni. Legfeljebb ha nagyon kicsúszok az időből rendelek kaját egy ebédházhozszállítós cégtől. A takarítást, vasalást pedig meg tudom csinálni míg Zsófi alszik. És remélem Danira is marad elég időm.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr752142009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nehiddel 2010.07.09. 22:55:15

Igazi válságblog, jó, hogy idetaláltam. Kitartást, sok erőt a nehéz percekhez.
süti beállítások módosítása