Pánik

 2010.08.09. 23:08

Délelőtt megvettük Daninak az iskolás holmikat. Huhhh hát nem kevés időt eltökörésztem a Tescoban mire mindent összeszedtem. És még így sem volt minden, ami kellett, utána még egy papírboltban vettem meg a maradékot. Horror, hogy mennyibe került, az öt számjegyű összeg kettessel kezdődött. :-( Még kell egy szék, tornafelszerelés, tisztálkodási szerek... és az őszi-téli ruhák. Jah, a könyveket majdnem elfelejtettem! :-( Mindenről kértem számlát, kíváncsi leszek János hajlandó lesz-e kifizetni a felét.

Délután nagyon bepánikoltam. Elmentem a háziorvosomhoz a hasfájásom miatt, aki azonnal elküldött a sebészetre vakbélgyulladás gyanúval. Szerencsére a sebész szerint nincs vakbélgyulladásom, de belegondoltam, mi lenne ha az lenne. Itt a két gyerek, nem tudom kire bízni, Dani még csak-csak elvan, de Zsófit kire hagyjam??? Nem fogadja el a cumisüveget, hogyan fog enni??? Mi lesz a tejemmel?

Nem tudta megmondani a sebész, hogy mitől fájhat a hasam, úgyhogy holnap labor, hasi ultrahang, nőgyógyász, majd vissza sebészet. És mindez gyerekestül. Frankó napunk lesz holnap...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr262210644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whitemore 2010.08.10. 08:43:36

szia Csilla,
először is jobbulást kívánok; és azt, hogy ma minél hamarabb derítsék ki, mi miatt vannak fájdalmaid!! másodszor: bár régen írtam, olvaslak Téged, és mindig örömmel tölt el, hogy milyen ügyesen megállod a helyed és terelgeted a gyerkőcöket! csak így tovább!!! drukkolok Neked!
szép napot :-)

Kaila (törölt) 2010.08.10. 08:44:57

Drukkolok, hogy minden rendben legyen...
Nem lehet, hogy csak apetefészked vacakol? Időnként nekem (pl peteérésnél) úgy fáj, hogy hétrét görnyedek... tudom, hogy szoptatsz, meg minden... én is szoptattam 3 évig, mégis a 6 hetes kontroll másnapján megjött az első mensim... talán az éjszakai hosszabb szopi kimaradások miatt már kezd "rendetlenkedni" a szervezeted...

allisc 2010.08.10. 13:42:22

@Kaila: Dani elmúlt 7 hónapos, mikor nekem először megjött, de tudom, hogy ez nem jelent semmit. A laboreredmény még nincs meg, de az uh-n és a nőgyógyász nem talált semmit. Viszont jobban is vagyok, már nem görcsöl annyira. Remélem csak vaklárma volt, és egy szimpla vírus v ilyesmi.
süti beállítások módosítása