2 hónap

 2010.08.20. 23:31

A tegnapi posztból kimaradt, úgyhogy most gyorsan pótolom: tegnap Zsófi 2 hónapos lett!!!!!!! :-D Úgy nő a kicsi lány, mint a gomba! Megmértem a mérlegünkön itthon, a vele és nélküle mért érték különbsége 5,2 kg!!!!! :-)

Létezik olyan betegség, hogy valaki nem bír otthon lenni? Mára semmi programunk nem volt, nem is terveztem el, hogy mit csináljunk. Felkeltünk, a szokásos reggeli szertartás után mostam, vasaltam, rendet raktam... majd kb dél körül nagyon elkezdtem szenvedni. Nem tudtam magammal mit kezdeni, úgy éreztem valamit csinálnom kell, ki kell mennem a négy fal közül. Rábeszéltem Danit (nem volt nehéz :-D), hogy menjünk el minigolfozni. Mintha kicseréltek volna ezután, megvolt a terv, megetettem Zsófit, felcuccoltam és irány a pálya. Nagyon jól éreztük magunkat, még boboztunk is golfozás után, Dani most ment először egyedül a bobpályán! Miután hazajöttünk, már jó volt itthon is. Szóval azt vettem észre magamon, hogy minden nap szükségem van rá, hogy kimozduljunk, ha csak 1-2 órára, akkor is. Vagy az is jó, ha vendégek jönnek. De azt nem bírom, hogy hármasban (négyesben) üljünk itthon egész nap.

Nagyon boldog vagyok, felcsillant némi remény az anyagi helyzetünk javítására! :-D Itt nem akarok erről többet írni, a már sokszor említett okból. Még semmi sem biztos, egyelőre csak lehetőségek adódtak, amiket remélem ki tudok majd használni. De annyira jó lenne, ha nem kellene Zsófit 1 évesen bölcsibe adnom, hogy enni tudjak adni a gyerekeknek. Még egyelőre bírom anyagilag, de decembertől nagyon húzós lesz, mert lejár a tgyás és csak a gyedet kapom. Utána még kb félévre való tartalékunk van, és vége, aztán muszáj dolgoznom. :-( Hacsak nem jön közbe az a "csoda" :-) amit emlegettem!

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr762236182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása