Kösziii !!!

 2010.09.05. 23:09

Először is: újra jó a számítógépem, köszi-köszi!!!! :-))))

Kimaradt pár nap a blogban. Szerencsére semmi gond nincs, sőt nagyon jól vagyunk, csak pörgős fárasztó napok voltak. Mióta elkezdődött az iskola, itt van anyukám, hogy segítsen. Nem is tudom, hogy oldottam volna meg nélküle az első napokat... És ha már itt van kihasználjuk az időt, intézkedünk, vásárolunk, nagytakarítunk. Esténként lóg fülem-farkam. :-( Az elmúlt két este Zsófival elaludtam, mikor őt altattam.

Daninak egyre jobban tetszik a suli, bár pénteken is szomorú volt, mikor eljöttem. Délután meg alig bírtam hazacsalogatni, mert még ott akart maradni játszani. Eddig minden nap elmentem érte ebéd után, jövő héttől azonban csak délután, napközi után hozom el. Megcsinálják a házifeladatot a suliban, elvileg itthon nem is kell tanulnunk, persze csak elvileg. Nyilván kíváncsi vagyok rá, hogyan halad az iskolában.

Zsófi hétvégén kicsit nyűgösebb volt a szokásosnál. Nem volt vészes még így sem, pláne így hogy anyuval megosztottuk a pesztrálását. Azt vettem észre, hogy egyre jobban igényli a társaságunkat, szeretné látni mit csinálunk és szeretné hogy foglalkozzunk vele. Hanyatt fekve már uncsi a világ... :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr422274207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.09.09. 09:51:28

Régen írtál már! :(
Remélem jól vagytok és minden rendben van?!
süti beállítások módosítása