Már most aggódok :-(

 2010.09.22. 21:55

Beszélgettem pár szót reggel azzal a tanítónénivel, aki elmegy. Szegény könnyeit törölgetve mondta el, hogy a kislánya (22 hónapos) nem tudta megszokni a bölcsit, legalábbis azt nem, hogy reggel 7-től este 5-ig ott van, és ő az utolsó akiért jönnek. Éjszakánként is felriadt, és anyát kereste... :-((( Ezért döntött úgy, hogy mégis otthonmarad, nem vállalja a tanítást.

Nagyon sajnálom a picit, és közben persze azon agyalok, hogy Zsófi 15 hónapos lesz, mikor bölcsibe kell mennie. Már most ki vagyok készülve attól, hogyan fogja bírni??? És én hogyan fogom bírni? :-((( Tudom, korai még ezen aggódni, pont 1 év múlva lesz csak esedékes, de olyan hamar el fog repülni az az 1 év. :-(

Hulla fáradt vagyok, nagyon sokat dolgoztam ma. Reggel a szokásos fél 6-kor kelés, Danit elvittük iskolába, vásároltunk, majd nekiálltam ablakot pucolni, függönyt mosni. Délután lenyírtam a füvet, elmentünk Daniért, vacsorát főztem, házi feladat.... és persze mindeközben itt volt Zsófika. Szóval ma este nem lesznek elalvási problémáim.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr982316468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása