Éhes :-(

 2010.09.26. 23:00

Pár napja írtam, hogy Zsófi nagyon sokat alszik és érzésem szerint sokkal kevesebbet eszik. Na hát most eljött ennek a büntetése. Vége az álomkóros napoknak és az étvágya is a régi, csakhogy közben kevesebb lett a tejem, mint ahogy azt borítékoltam is. Nem szeretnék tápszert adni neki, úgyhogy most próbálom minél többször szoptatni, elvileg ettől újra nagyobb mennyiségnek kellene majd lennie. Ezért ma átlag 1,5 óránként etettem, úgy éreztem, mintha egész nap csak szoptatnék. És hiába evett rengetegszer, állandóan tömködte a kezét a szájába, cumizta az ujját, éhes volt a kis drágám. :-(( Nagy baj talán nincs, mert kakis-pisis pelus van, és nem ordít az éhségtől, de szemmel láthatóan nem elég neki a tej. Okultam az esetből, máskor nem fogom ráhagyni, ha evés helyett aludni akar, inkább ébresztgetem.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr182325625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása