Persze hogy ma is folytatódott a gondáradat. Idézést kaptam a gyámhatóságtól, János újra feljelentett. Tök jó, hogy ennyi ideje és pénze van, hogy engem cseszegessen.

Délelőtt folytattam Brúnó keresését. Tegnap láttak egy hasonló kutyát a taksonyi híd túloldalán, ezért ma azt a területet vettük célba. Barátnőm Taksonyt, én pedig Dunavarsányt és Majosházát plakátoltam ki és jártam be. Közben jött egy másik telefon, hogy tőlünk pár utcányira bóklászik Brúnó. Rohantunk azonnal oda, de nem találtunk kutyát azon a környéken. Aztán hívtak Bp-ről, hogy az Üllői úton látták nemrég. Reménytelennek tűnik... :-(((( Én meg mindennap friss vizet teszek ki neki, nyitva hagyom a kaput, hogy be tudjon jönni ha hazajön. Rettenetesen hiányzik. Esténként nézegetem a képeit és bőgök. Ma van a névnapja. :-(

Elvittem a kocsimat a kárfelvételre. Nagyon rendesek voltak a szervizben, segítettek megírni a kérelmet, hogy fizessen a biztosító csereautót a javítás idejére. A héten talán még választ kapok, és akkor jövő héten meg is tudják csinálni.

Jánost meg tudnám fojtani egy kiskanál vízben. Sőt, víz se kell hozzá. Holnap lesz a következő bírósági tárgyalásunk. De nem tudnék odaérni, ha reggel nekem kellene Danit az iskolába vinni, ezért az egyik osztálytársánál alszik ma este. Zokogva váltunk el, nem akart elmenni, majd megszakadt a szívem érte. De muszáj ott lennem a tárgyaláson, neki meg muszáj iskolába mennie. Nagyon ragaszkodik hozzám Dani, senki mással nincs el. És ma emiatt az idióta miatt vagyunk kénytelenek elszakadni egymástól. :-((( De ami a legrosszabb, hogy holnap születésnapja lesz, és a szülinapja reggelén nem itthon velem ébred, hanem tőlem távol. Kész vagyok... :-(((

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr562351829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.10.06. 22:43:59

Most már én is pityergek! :-(

Gondolj arra, hogy csak ez az 1 este, és holnap már megint találkoztok! Annál jobban fogtok örülni egymásnak, és még jobban fogjátok érezni, hogy milyen jó, mikor van aki hazavár, és ha van kire várni! Daninak előre is boldog születésnapot! Isten éltesse sokáig! (Hétvégén lesz a szülinapi partyja?)

A holnapi tárgyalásra kitartást és erőt kívánok!
süti beállítások módosítása