Családi kupaktanács

 2010.11.01. 22:32

Huh nagyon fárasztó volt ez a hétvége. Nem vagyunk hozzászokva ekkora nyüzsgéshez, mikor anyuék itt vannak, mindig nagy felfordulás van. Szegény Zsófin is láttam, hogy már elege van, egyre nyűgösebb volt, ahogy telt az idő. Miután elmentek anyuék, egyhuzamban aludt 3,5 órát.

Összeült a családi kupaktanács, egészen pontosan apu és anyu, merthogy velem már csak a végeredményt közölték. Látják rajtunk, hogy borzasztóan hiányzik Brúnó, ezért úgy döntöttek, hogy születésnapomra egy kiskutyát kapok tőlük ajándékba. Most az a feladatom, hogy körbenézzek a tenyésztőknél és keressek egy nekünk való kutyust.

Ma már meg is néztem egy almot, édesek voltak, a sok kis csetlő-botló szőrgombolyag. :-) De valahogy elmaradt az az első látásra szerelem, mint amikor Brúnó annak idején kiválasztott engem. Még nem is döntöttem, várok valami jelre, hogy tudjam Ő az...

Új lakóval gyarapodtunk, de erre egyáltalán nem vágytunk. Egér költözött a garázsba. :-( Három csapdát is kitettem, de ügyesen kikerülgeti őket. Félek, hogy tönkretesz valamit, szétrágja a dolgokat. :-( Remélem hamar sikerül megfogni.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr702414808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kangagirl 2010.11.02. 14:25:39

Szia! Ha megint goldit szeretnétek, én is ismerek egy nagyon aranyos párt, aki foglalkozik tenyésztéssel... (remélem jelenidő még mindig). Írj wiwen, ha gondolod...
süti beállítások módosítása