Új családtag

 2010.11.07. 22:36

Jó sok minden történt az elmúlt pár napban! A legfontosabbat az előző posztban már bemutattam. :-) Beleszerettem ebbe az öt hónapos kis fiúcskába, aki már nem is annyira kicsi a méreteit tekintve, de egyébként még nagyon baba. Csütörtökön délután hoztuk haza, azóta ismerkedünk. :-) Végtelenül kedves, bújós, embercentrikus kutyus, ez tetszett meg benne.

A barátok egyik fele azt mondta azonnal szerezzünk be kutyát, a másik fele pedig azt, hogy várjunk amíg feldolgozzuk Brúnó elvesztését. De annyira üresnek éreztem a házat, ahányszor kiléptem az ajtón azt vártam, hogy itt üljön az ajtó előtt... :-(((( Szóval belevágtam. Az első este még nagyon furcsán méregettük egymást. Ő nem találta a helyét, én meg nem tudtam hogyan kezeljem. Mostanra azonban kezd beilleszkedni a napi ritmusunkba, alkalmazkodik a szokásainkhoz és mi is kezdjük megismerni őt.

Könnyebb amióta hozzánk költözött Bingo. Természetesen Brúnót pótolni sohasem fogja, a szívünkben a helyét nem foglalja el, de segít hogy kisebb legyen a fájdalom. A kedves pofijával, a meleg szemeivel zúdítja ránk a szeretetét.

Danika lassan javul, de még mindig nagyon csúnyán köhög. Ennek ellenére holnap már megy suliba. Ha nem feltétlenül muszáj, nem szeretném hogy hiányozzon. Még azon gondolkodom, hogy úszni nem engedem el, nehogy visszaessen, illetve olyan hosszú fárasztó lenne így a napja, ami még sok ebben az állapotban.

Zsófika is betegeskedett a hétvégén. Annyira nem volt rosszul, mint Dani, de szürcsögött, köhécselt, és sokkal nyűgösebb volt mint általában. Az éjszakáink is zűrösebbek voltak. Tüneményesek voltak a tesók a minap... :-D Zsófi az ölemben ült, Dani meg csak a szokásos módon bohóckodott. Ez annyira tetszett Zsófinak, hogy hangosan kacarászott rajta. :-) Ez viszont Daninak tetszett, és minél jobban rötyögött a kiscsaj, annál jobban produkálta magát. :-D Imádják egymást... én meg őket!!!

Apás hétvége lett volna. János pénteken felhívott, hogy van Dani, és hogy vasárnapra meggyógyul-e annyira, hogy el tudja vinni. Mivel jövőbe látó képességekkel sajnos nem rendelkezem, erre nem tudtam válaszolni. Ő pedig többször nem érdeklődött, így elmaradt a láthatás.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr82432379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása