Folytatás

 2010.11.19. 19:14

Tegnap este eltűnt 2 óra az életemből, miközben írtam a posztot így jobbnak láttam ha ma folytatom. :-) Jól belealudtam az írásba.

Az elmúlt hét eseménye volt még, hogy megkaptam János legújabb bírósági beadványát. Nem keveset, ellenben igen csúnyán káromkodtam... Hogy valaki ilyen mélyre süllyedjen... és ez még hagyján, de belekényszerít engem is ebbe a gusztustalanságba...

Az egészből összefoglalva az jön le, hogy én egy nimfomán szajha vagyok, aki fűvel-fával... ő pedig a szenvedő férj, akinek ezt el kellett viselnie és gondoskodnia közben a gyerekről. Grrrrr....

Dani 1,5 éves volt, mikor először megcsalt, és azóta folyamatosan adták át egymásnak a nők a staféta botot. Megszámolni nem tudom, hány nővel bukott le az 5 év alatt. De nem érdekelnek sem a régi se a jelenlegi barátnői. Nem akarok ezzel foglalkozni. Csak amikor aljas dolgokkal megrágalmaznak, nem tudok elmenni mellette szó nélkül, kénytelen vagyok válaszolni, és kénytelen vagyok ugyanabban a mocsok stílusban. Szégyellem, hogy ebben részt kell vennem és egyre jobban gyűlölöm ezt a xxxxxx... <--ezt inkább cenzúráztam.

Dani költségeit ismét kétségbe vonta, azt is hogy erre az iskolára van szüksége. Ő betenné inkább értelmi fogyatékosok közé, csak ne kelljen fizetni érte. Zsófi ellen pedig apasági keresetet nyújtott be. Hát hajrá, én teljes lelki nyugalommal várom a vizsgálat eredményét.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr642460144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kangagirl 2010.11.20. 21:42:03

Borzasztóan sajnálom, ami Veletek történik! Ha bármiben tudunk segíteni, nyugodtan keress minket...

Fém_Fatál 2010.11.21. 16:00:13

Ilyenkor mindig ledöbbenek, hogyan lehet valaki ennyi aljadék???!!! Gusztustalan, amit művel,és mennyire, de mennyire ostoba... :(

allisc 2010.11.21. 20:55:06

@Kangagirl: Köszi, nem tudtok segíteni.
süti beállítások módosítása