Börze

 2010.12.04. 21:23

Olyan jó volt, hogy nem kellett ma sísuliba menni korán reggel... :-) Aludtunk ameddig csak bírtunk, azaz fél 8-ig, mert akkor ébredt Dani. Én még 8-ig ráhúztam, Zsófi meg 9-ig. Nem is emlékszem mikor aludtunk utoljára ilyen sokáig. De még így is nagyon álmos vagyok.

Zsófi mostanában sokszor felkel éjjel, és nem is alszik vissza azonnal. Van, hogy 1-1,5 órát is fent van. Nem sír, de nézelődik, gügyög, mocorog, pont annyira hogy nem tudok tőle aludni én sem. Ilyenkor reggel alig bírok magamhoz térni, főleg hétköznapokon gáz ez.

Nagyon hideg lett a hétvégére, ennek ellenére tetszik ez az időjárás. Szépen süt a nap és gyönyörű tiszta idő van. Sokkal inkább ez, mint a pár fokkal melegebb, de locspocs latyak. Danikám is élvezte nagyon rengeteget volt kint, jégtörőset játszott a házunk előtti árokban.

Babaörze volt nálunk délelőtt az egyik helyi suliban. Vettem egy csomó gyönyörű ruhát és játékot a gyerekeknek potom pénzért. Jó dolog ez a börzézés. Olcsóbb még a vateránál is, és nincs csalódás hogy nem ezt akartam, nem tetszik, nem érkezett meg a csomag...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr182495729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása