Megjött a Mikulááááás!

 2010.12.06. 22:44

Reggelre Dani szépen kipucolt cipőjébe (és környékére) a Mikulás meghozta a várva várt ajándékokat. :-))) Dani nagyon meg volt illetődve, nem mert bemenni egyedül a szobába, fognom kellett a kezét. Talán attól félt, hogy véletlenül összefut a Mikivel? :-D Pedig később nagy mellénnyel mondta az iskolában a többieknek, hogy ő lesz a Mikulás segítője, és ezt bizonyítandó vitt be Mikulás sapkát is. Szóval nagy a boldogság!!! :-D

Utolért a gyerekek bacija most már engem is. Ők már kezdenek jobban lenni, én viszont torokfájásra ébredtem reggel. Fáj a fejem, torkom, folyik az orrom, nyűgös vagyok.

János még mindig tud meglepetést okozni, pedig már azt hittem nem, pedig de. Írtam tegnap, hogy megbeszéltük telefonon, hogy ma este áthozza Daninak a Mikulás ajándékát. Nah hát ma reggel hívott az iskolaigazgató, hogy bevitte az iskolába az ajándékot és arra kérte őket, hogy adják Daninak oda. Most ez mire volt jó???? Nem vágom. Tud erre mondani valaki értelmes magyarázatot?

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr522498316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.12.06. 23:11:40

Meg akarja mutatni a suliban, hogy ő milyen "jó apuka"! Szerintem, de igazán én sem értem. De sajnos Jánosból jót nem nézek ki! :-(
süti beállítások módosítása