7050g

 2010.12.20. 23:43

Voltunk a védőnőnél a hat hónapos kontrollon. Kistündérem átlépte a 7 kg-ot. :-) Most már nagyon lassú ütemben hízik Zsófi, az elmúlt három hétben csak 150g-ot. Szerintem már kevés neki a tejem, és épp itt lenne az ideje, hogy elkezdjen enni mást is. Időről időre megkóstoltatok vele dolgokat, de még mindent kiköpött eddig. Ma a banán volt a soros, gondoltam hátha az édes íz jobban bejön. De nem. :-( Vagyis talán ez ellen tiltakozott eddig a legkevésbé, de ízleni ez sem ízlett. Egyszer majd csak éhesebb lesz, mint finnyás... :-)

Nagy esemény is történt ma: hasról hátra fordult Zsófi! Pont a védőnőnél arról beszélgettünk, hogy mit csinál, mit nem csinál, hasra fordítottam, hogy megmutassam hogy nem igazán támaszt ki a kezével, mikor egyszercsak megfordult! :-) Nem ez az első eset, hogy valami meglepőt produkál a védőnéninek, úgy látszik nagyon szereti őt. :-DDD

Elvileg már hátról hasra is fordult két napja, többször is, de én ezt nem láttam, csak Dani mondta. Az történt, hogy felvittem Dani szobájába Zsófit a szivacsra, szereti ott nézni, ahogy Dani játszik és beszél hozzá. Aztán egy idő múlva hallottam hogy kezd nyűgös lenni, és mikor felmentem hozzájuk akkor mesélte Dani, hogy állandóan a hasára fordul, pedig ő mindig visszafordítja... Fura, mert azóta egyszer sem fordult meg. Nem feltételezem, hogy Dani hazudna, legalábbis nem szándékosan, csak Daninak sajnos nem szabad mindent elhinni. Ő sokszor nem érti amit mondunk, félreérti, vagy rosszul mondd el valamit. Szóval nem biztos, hogy ez így történt.

János telefonált napközben, de nem tudtam felvenni, gondoltam majd újrahív, ha fontos, vagy ír sms-t. Este hívott megint, és lecseszett: "nehezményezem, hogy nem veszed fel a telefont..." hát bakker nem vagyok telefonügyeletes. És valamiért nem rajongok érte, mikor beszélnem kell vele...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr762529261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása