Pénzbehajtók

 2011.01.11. 23:19

Tegnap este rosszul lettem, ezért nem tudtam posztot írni. :-( Estefelé erős fejfájás, gyomorfájás és hányinger jött rám, úgy éreztem, hogy idegi alapon, és hogy muszáj aludnom. Így lefeküdtem a gyerekekkel és még a ma délelőttöt is végigaludtam Zsófival. Most már rendben vagyok, úgy látszik így jött ki rajtam a feszültség.

Történt pár dolog tegnap, amit mindenképpen le akarok írni. Először is: János végre aláírta a szocpolos papírokat. Nem is értem az egészet, hogy miért, mikor pont azt tanácsolták neki hogy ne... Hónapok óta győzködtem, nem volt hajlandó aláírni. Most eljött az önkormányzathoz, hogy feltegye a kérdéseit, és gyakorlatilag olyan válaszokat kapott, amitől tartott, amiért eddig nem akarta aláírni, de eddig csak sejtései voltak, most meg bizonyosan tudja. Erre fogta és aláírta. Persze ennek örülök, csak soha az életben nem fogom megérteni a logikáját. Az eredmény a lényeg: hurrááá kevesebb lesz a lakáshitelem!

Délután kutyát mentettem. :-) Egy utcával arrébb észrevettem, hogy kiszökött a szomszéd két beagle kutyája. Náluk önfejűbb kutya nem sok van a világon, megpróbáltam őket visszacsalni de hiába. Kénytelen voltam becserkészni és ölben hazavinni őket, egyesével persze. Beraktam őket a kerítésen, mivel nem voltak otthon. Később este becsöngettem, és szóltam a gazdiknak mi történt. Gondoltam ezzel lezárva. Erre a pasi egy óra múlva becsöngetett egy üveg borral, hogy nagyon hálásak és köszönik meg minden, megtalálták a lyukat a kerítésen... :-DDD

Ügyvédemtől levelet kaptam: János visszavonta az apasági keresetét. Minő meglepetés. Nyilatkoznom kell a bíróságon, kérek-e költségtérítést tőle. Az ügyvédem azt javasolta, kérjük az ügyvédi díj megtérítését, elfogadtam. Szerintem ki fog akadni János, de hát ő ragaszkodott hozzá, én elmondtam nem egyszer, hogy ő az apja Zsófinak.

Ehhez képest a mai nap eseménytelen volt, csupán a pénzbehajtók zavarták meg a nyugis délutánunkat. Volt egy régi telefonom, aminek a számláját János fizette mikor még együtt éltünk, céges telefon volt annál cégnél ahol dolgozott, így ingyen beszéltünk. Mikor elköltözött én a telefont kikapcsoltam, gondoltam ezzel az ügy lezárva, János nem fizeti tovább és kikapcsoltatja. Ehhez képest a havidjakat számlázták nekem tovább (nem a mobilszolgáltató, hanem János cége) és összegyűlt némi tartozás. Küldték a számlákat, de mivel szerződésben nem vagyok velük, nem érdekelt, amúgyse tudom kifizetni. Most átadták egy behajtó cégnek az ügyet, és megjelent 2 kopasz kigyúrt fickó egy nagy fekete autóval. Az a vicces, hogy valószínűleg az ő kiszállási díjuk több volt, mint a tartozás. Nem fizettem most se, írnom kell nekik levelet, leírni mi történt. Kíváncsi vagyok a végére....

Na és egy jó hír utoljára: Zsófi ma úgy ette a "sütőtök almával" nevezetű pempőt, hogy nem győztem elég gyorsan kanalazni, ahogy tolta befelé!!! :-DDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr392577871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása