Két kis napsugaram

 2011.01.18. 23:51

Ma is rövid leszek, csak most jutottam el ide, hogy írjak, és mindjárt éjfél. :-(

A múlt hét vége nagyjából eseménytelenül telt, semmi egetrengető nem történt, szerencsére. Ennek ellenére nagyon pocsék hangulatom volt. Magyarázat nincs rá, most már jobban vagyok, sokat segített ez a néhány napsütéses nap, jót tett a lelkemnek. És persze az én két kis napsugaram... :-)

Szombaton egy szülinapi buliban voltunk, a gyerekek élvezték, én kevésbé. Zsofka nagyon nyűgös volt, és nem tudtam vele nyugodt körülmények közé félrevonulni. Valószínűleg a foga fájt szegénykémnek, ugyanis azóta már megvan a második is!!! :-) Mindegy, túléltük, de ennyire már rég vágytam haza, mint abból a buliból. :-(

Vasárnap vendégeink voltak, S-ék. Mielőtt jöttek, gyorsan kiporszívóztam, már az utolsót húztam a porszívóval mikor egyszercsak leállt. Vége... :-( új porszívót kell vennem. :-( A vendégség azért jól sikerült, velük mindig nagyon jólérezzük magunkat. Sütöttem palacsintát a gyerekeknek, aztaaaa mennyit megettek :-DDD

Ebéd után nem sokkal el is siettek a vendégek, én elkezdtem mosogatni, Dani épp pakolta ki a füzeteit, hogy nekiáll a leckének, mikor megcsörrent a telefonom. János volt, hogy most el szeretné vinni Danit a mekibe. Vasárnap délután kettőkor, ebéd után??? Tutti hogy megint én vagyok a hülye, hogy ezt nem értem. Persze hogy nem volt kedve Daninak... Nem mellesleg apás hétvége lett volna, de egész héten nem jelentkezett, hogy mi a terve a hétvégére.

Zsófika nagy kedvence lett a sütőtök. Most már olyan mohón nyomja befelé, hogy nem bírom elég gyorsan kanalazni! :-) Egyik este már egy teljes üveggel megevett. Napi kétszer eszünk kanállal, egyszer délelőtt és egyszer este, de szoptatást még nem hagytam el. Gondoltam itt az idő, hogy újabb ízeket próbáljunk ki. Nem volt sikerem. :-( Hiába kevertem a sütőtökbe a répát, hallani se akart róla Zsófi. Viszont egy kis gyümölccsel hajlandó volt megenni, de a lelkesedése kisebb volt mint a sima sütőtöknél. A gondom most az, hogy nem fogad el folyadékot, csak a ciciből iszik még mindig. Az itatópoharat lekesen rágcsálta üresen, de ahogy vizet tettem bele eldobta. A cumisüveg meg mégannyira se kell neki. A pohártól ordít. Tapasztalt anyukák, mi ilyenkor a teendő???

Most látom mégse lettem rövid. :-))

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr532594714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kangagirl 2011.01.19. 18:42:55

Emlékszel pár hete, hogy paráztál, amiért nem fogad el semmit az anyatejen kívül??? Emlékszel??? Na, ugye.

Inni is fog! Hidd el! :)
süti beállítások módosítása