Siker

 2011.01.22. 22:15

Nagyon megkönnyebbültem... az éjjel végre sikerült megszüntetni a dugulást. Éjszaka is szoptattam kb kétóránként, Zsofka szerencsére partner volt benne, és nagy nehezen eltűnt a csomó. A fájdalom nem múlt el teljesen, de remélem ez már csak a sok masszírozástól fáj, és elmúlik majd hamar. Ahogy írtam, már többször is előfordult ilyen az utóbbi hetekben, de akkor könnyen megoldottam. Most viszont tényleg megijedtem, semmi eddig bevált praktika nem használt. Barátnőmtől kaptam bioptron lámpát és melegítő zselés párnát. Szerintem ez utóbbi használt.

Tesóméknál voltunk ma látogatóban. Szégyenszemre nem voltunk még náluk Karácsony óta, úgyhogy igencsak megkésett a Jézuskájuk. :-( Daninak ez nem okozott törést, örömmel fogadta a késői ajándékot. :-) Zsófi egy szép kis fülbevalót kapott. Még nem tudom ki merjem-e cserélni neki. Most egy sima kis bedugós van a fülében, ez viszont pici karikaszerű. Nem karika, mert nem kör alakú, de nem dugós a vége hanem beakasztós. Nem fogja kitépni a füléből magának??

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr82606095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása