Bűűűűűűű

 2011.01.26. 23:52

Zsófinak új tudománya van: zabálnivalóan brümmög!! :-) Nem is brümmögés igazán, mert "r" nincs benne, csak csücsörítve fújja ki a levegőt és mondja hogy "Bűűűűűű". De a legnagyobb poén benne, hogy ezt kizárólag evés közben csinálja, mikor közelítek a kanállal a szájához. Ilyenkor egy jól irányzott "Bűűűűű"-vel lefújja a kanálról a sütőtököt. :-DDD Kívülről nézve nagyon vicces, etetni azonban már nem annyira. Ahogy megfigyeltem, ez nem azt jelenti, hogy nem kér többet, mert aztán egyszercsak kinyitja a száját és le is nyeli a falatot. Ha pedig nem kér, akkor összeszorítja a száját és elfordítja a fejét. Szóval ez a brümmögés csak játék szerintem. Ja, és ha nagyon éhes, akkor nincs is brümmögés. :-)

Danika megkapta a félévi bizonyítványát. Körülbelül olyan, mint amire számítottam. A viselkedésével vannak gondok, de matek-magyar nagyon jó, sőt matekból dícséretet kapott. Környezet-rajz-technika-ének nagyjából rendben. Leggyengébb az angol és a testnevelés. Tornán az a gond, hogy sokszor kivonja magát a feladatokból, arra hivatkozva, hogy elfáradt. Meggyőződésem, hogy a tanárnéni nem tudja őt kezelni. Az angol pedig abszolút érthető, még magyarul is vannak gondjai. :-( Mindenképpen el akarok menni a szakértői bizottsághoz, és kérem, hogy Danit mentsék fel angolból. Úgy szeretném, hogy órára azért járjon, de ne értékeljék, hogy ez ne okozzon neki kudarcélményt, illetve ne húzza le a bizonyítványát. Összességében elégedett vagyok, ha valaki 4 évvel ezelőtt azt mondja nekem, hogy ilyen lesz az első félévi bizonyítványa, biztosan nem hiszem el.

Jánosnak megint sikerült kiakasztania az elmúlt két napban. Tegnap találkoztam vele, hogy folytassuk az egyeztetéseket. Egy millimétert sem közeledtek egymáshoz az álláspontok és még jól össze is vesztünk. Dühít a pofátlansága. Ma meg mailben kérte, hogy írjam le Dani pontos időbeosztását. Napra/órára lebontva egy héten, a hozzá tartozó költségekkel együtt. Azt hogy heti hányszor milyen fejlesztésekre jár Dani és ez mennyibe kerül, már többször leírtam a bíróságnak. Lehet, hogy hisztis picsa vagyok, de nem vagyok hajlandó pontos időbeosztást írni. Tekintve hogy egyedül én fizetem a foglalkozásokat, úgy gondolom nem tartozok beszámolási kötelezettséggel. Az a havi 15ezer amit fizet, Dani kajájára nem elég... majd ha hozzájárul a fejlesztésekhez, készséggel beszámolok róla.

Az egészben az bosszant a legjobban, hogy mindig csak arról van szó, hogy neki mihez van joga. Most is: joga van tudni milyen foglalkozásokra jár Dani. Oké, na és neki milyen kötelezettségei vannak???? Ezeket valahogy sosem emlegeti...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr872617002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása