Szenzációk

 2011.03.21. 22:47

Nagy események történtek ma! Zsofka ma először felült egyedül!!! :-D Sajnos a hogyanról lemaradtam, épp fasírtot sütögettem a konyhában, amikor egyszercsak azt láttam, hogy a teraszajtó előtt ücsörög a kis manó. :-) Dani is ujjongott örömében! Jajjj még kettőt pislogok és már menni fog.... :-)))

A másik "szenzáció", hogy végre jelentősebb mennyiséget ivott. Kb 2-3 deci teát sikerült megitatnom vele. Nehéz pontosan mérni, mert elég sok kifolyik még mellette. De a pelusa igen tele volt, és ez a lényeg. :-) Már nagyon aggódtam, nehogy valami gond legyen a veséjével, mert hosszabb távon tuttira nem egészséges, hogy ennyire nem iszik. Ha nem cserélgettem volna higiéniai okokból a pelusát, egész nap elég lett volna 1 pelus. Remélem ez volt az áttörés, és ez a probléma most már kipipálva.

Nagyon jó kedve volt ma Zsófinak. Általában is jókedélyű baba, keveset sír, sokat mosolyog, de a mai napja az átlagosnál is derűsebb volt. Igaz, ma én is sokkal jobban éreztem magam. Zsófira is átragadt az én jó hangulatom, vagy rám ragadt az övé??? :-) Itt a tavasz, gyönyörű napsütésben sétálgattunk. Vége a télnek, hurrráááá!!!!! :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr72760750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása