Nem lesz vega Zsófi :-)

 2011.04.25. 21:55

Szüleimnél töltöttük a Húsvét hétfőt. Eseménytelenül telt a nap, pihiztünk, játszottunk és jókat ettünk. Egy napra fel kellett függesztenem a fogyókúrám, apunál vendégségben lehetetlen fogyózni. :-( Próbáltam azért csak csínján szedni mindenből, de mire végigkóstoltam az ünnepi menüt, rég túlléptem a megengedett napi kalóriabevitelt... :-D

Zsófi se volt kispályás. Annyit és olyanokat evett, hogy csak pislogtam. Reggelire kuglófot, tízóraira rántott csirkemájat kenyérrel, ebédre először húslevest tésztával zöldséggel, kicsit később pedig kacsasültet sültkrumplival, uzsonnára szőlőt. A sült kacsa volt a legdurvább, nem aprítottam fel, csak akkora darabokra hogy kényelmesen meg tudja fogni és harapni. Úgy tömte be hangosan cuppogva hogy sírtunk a röhögéstől... :-DDD egy nagy darab hús, pár szem sültkrumpli, még egy darab hús, sültkrumpli... egészen addig amíg el nem vettem tőle, mert annyit evett már, hogy attól féltem valami baja lesz. Duurva volt, sajnálom, hogy nem videóztam le... :-DDD

Múlt héten voltunk védőnőnél, az elmúlt 1 hónapban 60 dekát hízott Zsófi. Kb azóta, mióta rákapott a rendes kajákra. Amíg a pempőket ette, alig-alig hízott. Elmeséltem a védőnőnek miket eszik a kiscsaj, azt hittem ki lesz akadva, de nem, csak nevetett és azt mondta ne mondjam el a gyerekorvosnak... :-DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr462855108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása