Zsófi kanalazik :-)

 2011.06.30. 21:27

Végre-végre ma már nagyon jó kedve volt Daninak a telefonban! Kb. egy fél órát csacsogott, alig bírtam letenni a telefont. :-) Dőltek belőle az élmények, a vidámság... megnyugodtam most már. De még mindig olyan sokára jön haza. :-(

Volt nálunk a védőnéni, a kötelező-hivatalos 1 éves látogatáson. Kikérdezett mit csinál, mit nem, mindent rendben talált. Kérdezte, hogy próbálkozik-e egyedül enni kanállal. Mondom nem, mert nem engedem. :-) Erre leszúrt persze csak finoman, hogy igenis hagyjam kísérletezni, had csapkodja a gyerek kanállal a levest... :-D Na ennyire bátor azért nem voltam, de gondoltam jó, legyen, a krumplipürét megpróbálhatja. Hűűűűűűű remélem csuklott egész este a védőnő.... :-DDDDD Az asztal nagyjából két méteres körzetében minden, mondom MINDEN tiszta krumplipüré lett... :-DDDD

Inni viszont egyre ügyesebben iszik egyedül az itatópohárból. Ezt már jó pár napja csinálja, csak elfelejtettem eddig írni. Na de ezt is úgy, hogy állok mellette a papírtörlővel, mert pancsol közben vele. :-) 

Voltam ma edzeni, végre valahára. A műtét utáni lazításnak vége, újra komolyabban veszem a fogyókúrát mind az evés, mind az edzés terén. Hogy megtámogassam kicsit a dolgot, elkezdtem szedni néhány táplálékkiegészítőt. Étkezések előtt ezt és ezt, edzés után és vacsora helyett pedig ezt. Végetek van zsírpárnák!!!!! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr513031710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása