Ketten hazataláltak

 2010.10.12. 21:34

Kalandos nap volt a mai. Úgy tűnik a környék összes elcsatangolt vagy önsétáltatós goldenje miatt engem hívnak. Ami nem lenne baj, ha egyszer köztük lenne Brúnó is, de sajnos róla semmit nem tudok. :-(

Szóval Halásztelekre riasztottak ma, hogy sos menjek, mert megtalálták Brúnót. Azt mondta a pasi alig bírták megfogni, nagyon félős. Éreztem, hogy nem ő lesz, de azért rohantam oda. Jól éreztem. :-( Egy gyönyörű golden volt, de nem a miénk. Tetoválás volt a fülében, és látszott, hogy ápolt, jól tartott kutya, ezért nem volt szívem elengedni, pláne nem ott a főút mellett, ahol találták. Beraktam a kocsiba, elvittem állatorvoshoz, és közben telefonáltam a Retriever fajtamentőknek. Állatorvossal kibogarásztuk a tetoválását, aztán a fajtamentők kinyomozták a gazdi elérhetőségét. Egy óra múlva már otthon volt Pongó.

A másik szerencsés pedig a tegnap Taksonyban talált kutyus. Őt nem hoztam el tegnap, mert a hölgy aki találta azt mondta van hely nála, maradhat egy darabig. Mikor ma az állatorvossal beszéltem, mondta, hogy egy frissen szemműtött fiatal goldent is keresnek, vele nem találkoztam-e. Ekkor beugrott, hogy a taksonyi kutyusnak volt valami a szemével. Megadtam a hölgy számát, aki befogadta, nem sokkal később hívtak, hogy megvan a gazdi, már Bukfenc is otthon van.

Most már csak a mi Brúnónknak kellene, hogy segítsen valaki hazajutni! :-(((

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr712366714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.odza 2010.10.13. 09:41:53

Szia Csilla!Ez egyszerűen elképesztő,hogy nem kerül elő Brúnó..Egyáltalán miért ment volna el tőled?Ez is furcsa..képzett kutya..a másik furcsaság,hogy a nyakában lóg a telefonszámod...ha valaki anynira sem ért egy kutyához,hogy chp lehet benne és megnézesse,azért olvasni csak tud..tehát a kutya meg van jelölve!!!!!!Miért nem hozzák haza????Tényleg hihetetlen....Nagoyn drukkolok,én is nap mint nap nézelődöm,hátha..bár azthiszem Te mindent megteszel érte....nagyon Drukkolok!

LEGO 2010.10.13. 16:33:09

Brunó eltünése óta olvasom a blogodat, tegnap estig bírtam pityergés nélkűl, de az utolsó mondatod: "Most már csak a mi Brúnónknak kellene, hogy segítsen valaki hazajutni! :-(((" nálam is eltörte a mécsest...
Nagyon nagyon drukkolok!!!!

allisc 2010.10.13. 21:54:07

@B.odza: Én sem értem ezt az egészet. :-( Brúnó nem önszántából lépett le, soha életében nem szökött el tőlünk. Volt hogy órákig nyitva volt a kapu, és ő ki sem tette a lábát az utcára. Eltévedt vagy baleset érte amíg sétáltunk, és nem tudott visszajönni. Vagy egyszerűen kocsiba rakták és ellopták. Ez a legszörnyűbb az egészben, hogy tudom, hogy mennyire ragaszkodik hozzánk, és tudom hogy ő haza akart vagy még mindig haza akar jönni, ha életben van, csak nem tud. :-(((

allisc 2010.10.13. 21:56:51

@LEGO: Köszönöm. Én sírva kelek és sírva fekszem. :-( Nem tudom elfogadni, hogy talán már sose kapok tőle pacsit. :-(((((

LEGO 2010.10.13. 22:33:19

@allisc: Kedves Allisc!
Beszéltem egy nagyon kutyás (tenyésztő) ismerősömmel, elmeséltem neki az egész történetet a blogod alapján.
Véleménye szerint, ha BRUNÓ nem lenne életben, már megtalálták volna (kiindúlva abból, hogy mi mindent megtettél az előkerítése érdekében). Szóval abban szinte biztos lehetsz, hogy életben van. Elmondása szerint BRUNÓT valaki befogadta aki vagy nem látta vagy nem hallotta azt a rengeteg fórumot ahol keresteted őt. Fel a fejjel!!!
Biztos van még remény, de ha az igazat akarod hallani, napról napra kevesebb az esély megtalálására (Ezt is a tenyésztő ismerősöm mondta).
Nem szeretnék neked reményeket táplálni, csak leírtam amit egy speckó állattenyésztő gondolt a dologról..
Továbbra is olvasom a blogodat és drukkolok BRUNÓ-nak, hogy sikerüljön "meglógnia" és hazatérnie.
Egy rajongód!
LEGO

allisc 2010.10.13. 22:43:08

Köszönöm az infókat és a drukkot is. Tudom, hogy egyre kevesebb esély van. Már csak abban bízok, hogy ha befogadták előbb-utóbb el kell vinniük állatorvoshoz. Ott viszont megkérdezik, hogy hol van az oltási könyve. És ha nincs, márpedig nem lesz, akkor eszébe jut a dokinak megnézni a chipet benne.
Sajnos arra is van teóriám, hogy esetleg nincs életben és mégse találjuk: pl beszorult egy csapdába, amit illegálisan raktak ki. Vagy elütötte egy autó, de még tovább tudott menni, és elbújt valahová meghalni. :-(
De erre nem is akarok gondolni. :-((((

allisc 2010.10.13. 22:52:00

@LEGO: Bocsi, elfelejtettem e hozzászólás elé beírni, hogy neked válaszoltam, azt hiszem így nem kapsz róla értesítést.

LEGO 2010.10.13. 22:56:04

@allisc: Nem érdekes, mert a blogod már a kedvencek között van és minden este nézem az új fejleményeket ebben az időpontban. Most is ONLINE vagyok.

LEGO 2010.10.13. 22:59:21

@allisc: Nem baj, mert már a kedvencek között van a blogod...
Minden este várom a friss fejleményeket, most is ONLINE vagyok.
süti beállítások módosítása